Thursday, December 31, 2009

Selamat tahun baru

Tahun baru... dedulu... aku rase takde sambutan tahun baru besor-besoran cam skang nih.. mase aku abes sekolah dulu.. kalo malam tahun baru.. aku akan lepak ngan memember jerk.. pastu nak balik hanye ucap selamat tahun baru...

mase kekecik.. kalo tahun baru.. kadang aku terlupe tahun dah bertuko.. kalo kawan aku bagitau... aku ngan gembirenyer bagitau umor aku dah ningkat (tapi aku antare orang tua dikalangan kawan yg seumor dengan aku)

bile aku mule kije tahun 99... ujung tahun orang dah sibuk cite y2k... mase tu aku dok sibuk buat kije pasal y2k... dan tahun baru 2000 disambut besor-besoran.. ade bunge api.. ade orang nyanyi.. ade orang berjoget.. ade orang beronggeng dan memacam lagi..
mule dari tu tahun baru disambut dengan meriah kat melesia... siap ade siaran langsung kat tv...

beberape hari sebelum tahun baru.. ramai orang akan berpikir kat ner nak sambut tahun baru... dan memacam rancangan nak buat sempena tahun baru... dan bermacam azam dibuat menjelang tahun baru...

sebut pasal azam... tahun depan aku berazam.. tak nak pakai baju rock... tak nak pakai suo rock... tak nak beli cd rock... tak nak masuk kedai bundle... tak nak rock rock lagi... wakakakakakkak cam siot... bertuah... aku tak pernah ade azam... cume untuk tahun depan aku akan pastikan aku akan dapat collect lagi baju baju rock dan cd cd rock.... hehehe pastu mesti wife aku bertambah bengkek ngan koleksi koleksi aku.... dia wat koleksi correll and tupperware udah ler...

dan hari nih... sms "ko tak sambut tahun baru ngan masyarakat jahiliyah ke?" akan dihantar ke beberape orang kawan aku... kekekekekek

ermm besok umor aku dah berubah.. umor hanye ler angke.. diri aku sendiri yg akan memberi makne kepade angke tersebut... dan tahun depan nih anak aku mule sekolah darjah satu.. harap tahun depan akan menceriakan aku dan keluarge aku.. dan aku harap Allah akan melindungi dan melimpahkan rahmat kepada aku dan keluarge aku dan jugak kengkawan aku dan keluarge mereka...

ps* selamat hari lahir kepade.. mak... enal itm... jay aliran... wan lekok.. abong... mat gun... ros.. dan sesape sahaje yg sambut besday pade bulan januari..

5 comments:

berteromber said...

selamat tahun baru bro.

deaf-angel said...

selamat menyambut tahun baru 2010

ainzoo said...

samat tawon baru gaks..& epi besdey ;-)

Hambali ® said...

selamat tahun baru incik ... jangan la join orang jahiliyah sambut tahun baru

blackpurple @ jowopinter said...

Muor, balik muor sms aku. Kita gi ngeteh lagi eh.....