Monday, March 7, 2011

lame tak update

ermm agak lame tak update blog.. byk kije ler...
skang kene kije kat kl... kl siot... bercinte nak gi kije n balik umah..
time balik... sampai umah.. kol 9 lebih.. kadang 10 lebih...
perghh... serius bercinte....

ermmm ari nih besday anak aku yg kecik... 4 tahun...
pelat lagi dia.... kadang dia cakap aku tak paham... bile aku tak paham mule ler nak ngarok...
hehehheheh
ermmm aku nak beli adiah utk dia.. bukan adiah yg mahal... cukup kot kete hotwheels atau matchbox yg kekecik tu...
dia suke kete kete kecik... dibandingkan ngan menan lain...
ermm tapi kadang bapaknyer lak yg syok tengok kete kete kecik tu...
hehehhehehhehe

4 comments:

Along Tapa said...

haha...jangan ko bagi dia keta betul dah la bro...jenuh pulak ko nak dapatkan lesen untuk dia nanti...


Gorengbaek - Koleksi gambor kat Muor 2

Hangit Habis dah - babila ini orang...sape babi??ko ke dia??

Kerat Senget - Behind These Eyes

ainzoo said...

a`ah...kolo dh nama kja, mmg sibuk je ar.xtercekau dek tgn kdg2.
bab menan tu, rasanya utk anak, bli yang kecit. utk bapaknye pulak,bli yang beso.sok lusa, boleh tukor2 menan tu.anak boring yg kecik,suh dia men keta beso lak

bye said...

salam,muor76
saya berminat mengenai gambar lama tambak johor,utk membuat dokumentri.
bole x hubungi saya d : m_mazren@yahoo.com
terima kasih

Nursyafeeka Zainuddin said...

letak la gambar si kecil yg 4 tahun tu,... =) nak tengok!