Wednesday, January 16, 2008

bile ler nak siap


Ni pelan umah yg bakal aku dan isteri aku miliki. Yang sebelah kanan.Skang dah 75% siap. Developer cakap kalo ikut jadual selewat lewatnya bulan 8 boleh masuk. Tak sabor rasenye.
Aku terbeli rumah nih bile tuan rumah yang aku sewa tak jadik jual rumah dia pada aku. Dia cakap tokleh nak jual. kecewa gak lah mase tu. last-last atas cadangan isteri aku kitaorang carik ler rumah lain, dan terpandang ler iklan rumah nih. Lepas tengok rumah contoh kitaorang terus bersetuju nak beli rumah tu. Nasib baik dapat. tinggal 3 bijik jerk yang masih boleh di tempah.
Aku suke rumah nih sebab ia menghadap selatan, ngadap matehari naik. Bapak aku pon pesan kalo nak carik rumah, carik yang kiblatnya membelakangkan pintu masuk pintu depan. Mungkin petua orang tua atau ade sebab sebab tertentu.
Skang nih aku hanya menunggu dan memikirkan ape bende yang aku nak buat dengan rumah aku tu. hehehehehe

3 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Ini pelan lantai rumah yang kau post dalam forum itu hari kan? Yang kau mintak aku reka bentukkan landskapnya itu kan? Kan? Kan? Kan?

Mana lokasinya tu Muor? Keanapa tak beli rumah yang dah siap. Walaupun harganya mahal sikit tapi tak payah tunggu2. Dah 100% siap.

Hehehe!

mama ranggie said...

wah...tahniah...
kalo dah pindah,buatlah kenduri doa selamat...

oppss...jgn lupo jemput eden yo!

hehehe....

foxey said...

kalau fox, memang akan beli yang dah siap... pesan mak la nih... sbb takut nanti terbeli dari developer yang tetiba gulung tikar... rumah tak dapat, loan plak kena bayar jugak...

nanti dah pindah, jangan lupa jemput tau masa wat kenduri doa selamat... :D