Wednesday, October 20, 2010

Alamak... silap ler pulak

Malam semalam aku wat salah satu rutin harian aku...
susun buku sekolah anak aku... aku capai jadual dia.. susun buku elok elok.... cek kelengkapan sekolah dan lenglain....
pastu letak ler bag tu... capai baju sekolah dia... gosok... pastu letak ler kat tempat bese dia salin baju sekolah...

pagi tadik.. mase anak aku bersiap nak ke sekolah... aku tengok dia.. macam ade bende yang tak kena... bukan pasal dia baru baik demam... tapi perasaan aku cam ade yang tak kena pagi nih..
aku cek air dia... ade... duit belanja ade.... ermmm kire ok ler... perasaan aku je kot.. lepas anto wife aku ke stesen bas... aku anto anak aku ke sekolah.. mase dia masuk ke kawasan sekolah... aku rase ade bende yg tak kene gak.... tapi ape dia aku tak tau...

pastu aku anto anak aku yg kecik ke rumah penjage dia...
aku gi kije... perasaan aku masih lagi ngatakan ade bende yang tak kena...
dan bile aku tengok jam.... alamak... memang ade yang tak kena... aku salah tengok jadual sekolah anak aku.... aku masukkan buku dia ikot hari kamis... hari nih rabu dah.....
silap ler pulak... hahahahah...

ntah ler... skang nih sejak bertugas utk projek baru aku selalu lupe hari...

8 comments:

Along Tapa said...

aku tgh membayangkan apa rupa anak ko nak menjawab kat sekolah nnt...naya jek budak pemelor tu...

Gorengbaek - Teknik ngorat yang kreatif.....versi Meon

deaf-angel said...

ko memang pandai cerita la beb,
aku mula2 baca cerita ko ni, aku nervous tau.
rupanye salah jadual, takpe asal bukan hari peperiksaan dah heheh...

matakucing said...

hehe abah oh abah

berteromber said...

sesungguhnya...aku pernah mengalami situasi ni...hahaha.

epen said...

tu tandanye ko dah byk umur...hehehe..

Anonymous said...

Mao Zedong is in the White Quarters, hanging minus with a be protracted queen. Not far away, Barack Obama is making a play to have his head etched in stone.

Critics of President Obama are frame their sights this week on the legitimate Pasty Homestead Christmas tree, which features disputatious ornaments including an globe depicting the last Chinese dictator, another that shows drag queen Hedda Lettuce, and besides another that shows a picture of Mount Rushmore -- with Obama's chairperson pasted to the side of Washington, Lincoln, Jefferson and Roosevelt's.

Deity inactivity ye, delighted revel gentlemen.


Read more: http://www.foxnews.com/politics/2009/12/23/white-house-christmas-decor-featuring-mao-zedong-comes#ixzz15ynaiIRV

[url=http://www.pykolandia.pl/]pykolandia[/url]

DrSinga said...

ko banyak makan semut eh?

Ardzham said...

esok tak perlu susun buku lagi sebab buku dalam beg tu dah sedia untuk hari khamis. hehehe