Saturday, May 16, 2009

mak..

ahad lepas.. hari ibu.. aku kat pd.. ade kije.... hari tu gak aku dpt call dari abah aku.. mak aku masuk spital.. ermm minggu sebelumnyer.. aku ade balik muor. aku tengok mak tak bape sihat.. batuk.. risau gak aku..

dan bile tau mak aku masuk spital.. bertambah ler lagi risau aku.. aku tokleh balik mase tu.. sebab ade kije yg nak diuruskan.. sampai ler hari rabu.. dan hari kamis nyer aku amek cuti.. nak tengok mak aku.. balik sorang jerk.. tak bawak anak n isteri..

tgh hari tu aku gi ler tgk mak aku.. dah ok ler.. tekanan darah dah turun.. kencing manis dah turun.. aku bawak bubur tok mak aku.. sian mak.. takde selere.. makan nyer sket jerk.. aku dok ler bual ngan mak aku.. dok gosok gosok kaki nyer.. gosok kulit nyer yg doktor cakap kene kanser kulit...

Aku harap.. waktu yg sedikit tu dpt kurangkan sakit mak.. Dan malam semalam mak aku dah kuor spital.. Alhamdulillah..

Tadi.. aku gi spital kat seremban nih.. nak cek keadaan wife aku n baby.. dah 19 minggu.. Alhamdulillah.. wife n anak aku... sihat.. takde masalah.. Aku harap anak-anak aku ingat kat mak dia.. walaupon skang nih dorang lagi rapat ngan aku.. Bukannyer ape.. Nabi Muhammad pon soh kite taat pade mak kite dahulu.. baru abah..

korang dengor ler lagu nasyid nih... sedap lagu nih.. aku suke...

8 comments:

berteromber said...

bro..semoga yg terbaik untuk mak wife dan anak dalam kandungan tu...insyaAllah

deaf-angel said...

bro, speedy recovery untuk your mom. Amin.

Dan smoga semua love ones ko dalam keadaan selamat sentiasa. Amin.

epen said...

syurga kita didunia dan akhirat...itu yg pasti..amin...

Rajarockapak said...

bro,kimsalam kat mak lu..gua doakan sihat2 selalu..lu muo kat mana bro?

Sastri said...

salam muo... semoga mak muo beransur sembuh...

blackpurple @ jowopinter said...

Semoga emak kau dah sihat dan pulih. Semoga wife dan anak kau dilindungan Tuhan.

Ameen.

ajie said...

sedihnya...harap ibu bapa kita semua sihat2....amin

muor76 said...

terime kasih kerna mendoakan kesejahteraan ahli keluarge aku...