Tuesday, September 16, 2008

Lindungi lah Keluarge ku

Baru tadik kol 10.10 pagi.. abah aku call.. Dia cakap ade berite tak baik.. Berderau darah aku.. Ya Allah.. tenang kan ler diri aku..

Abang aku (sesatu nyer abang aku) kene rompak mlm tadik di bintulu.. kene pukul kat kepale... akak ipor aku pon kene pukul gak... Abang aku pengsan kate bapak aku.. tapi tadik dah sedor...

Perompak tu 3 org.. siap bawak lari kete abang aku.. ermmm sebelum nih umah abang aku kat sabah kene rompak dah.. tapi mase tu takde orang kat umah... sib baik...

Rumah org tua aku pon dah pernah kene rompak...
Ermm ni semua ujian.. ujian utk menguji kesabaran..
Ya Allah kau lindungi lah keluarga dari malapetaka..
Amin...

4 comments:

mamaranggie said...

semoga semuanya selamat ya muor..

NieZearm said...

semoga dijauhkan dari musibah...

CoOkiE MoNSter said...

Semoga Allah sentiase melindungi kite n seluruh org2 yg rapat ngn kite drpd segala kejahatan yg nyata dan tersembunyi. Aminnnnn!!

PINATBATE said...

semuga sentiasa dalam perlindungan Allah