Monday, May 5, 2008

Selamat Pengantin Baru

suhaimi dan isteri

Sabtu lepas aku gi kije kawin kawan sekolah aku. Suhaimi namenya. Dia nih dulu mase aku kawin dia jadik pengapit aku. Beberape orang kawan sekolah aku datang gak ke majlis dia. Pade hari tu mulut aku sakit. Sakit bukan pasal ape, sakit sebab ketawa bagai nak rak. Dah lame aku tak ketawa sampai sakit mulut. ye ler bile dah jumpe banyak cite yang kuor...
Ade perubahan yang berlaku pade beberape kawan aku. Ade yang bajunye telah mengecut, ntah kenape jadik camtu. Mungkin sebab perut dah takde ulas durian, yg ade hanya sebiji durian atau seketul kuali. Ade yang diameter lehernya telah bertambah beberape inci, jejari pon bertambah gak... heheheheh
Ade gak yang membawa berite gembira.. ade yang nak jadik bapak, ade yang wife dah tak kije berkontrak lagi dan ade yang akan menambah askar.
Dedulu kitaorang selalu jumpe kumpul reramai.. tapi bile dah kawin.. dah ade anak.. kije pon jauh jauh.. susah sket nak jumpe..
Ade gak kengkawan aku yang dijemput tapi tak dpt datang.. mungkin sibuk membuat jemput-jemput kot..
nath bile ntah dpt kumpul lagi reramai.....


para isteri dan pengantin

anak aku dan kawan anak aku


ade org cover perut


5 comments:

Dumuro said...

See Please Here

mama ranggie said...

bepo umor pengantin laki tu muor?

muor76 said...

mama ranggie
sebaya ngan muor... 32..

Uncle G said...

salam kunjung dari kawan mu jauh kat utara

dilaOHdila said...

Salam MUor
terima kasih kerana sudi datang umah dilla:-)
tu bukan anak lah
anakanak PMB yang menjadi JR model di bangi Kiddies

" selamat penganten baru buat penganten'